Muzyka Ucha Trzeciego vol. 7
8-10 czerwca 2022
Galeria labirynt, Lublin, ul. Popiełuszki 5
Muzyka Ucha Trzeciego to projekt DIY mający na celu wzmacnianie i poszerzanie kreatywności lubelskich muzyków a także tworzenie wokół tej idei społeczności. To cykl koncertów improwizowanych zapoczątkowany przez Grzegorza Lesiaka oraz pozostałych członków grupy Tatvamasi. Nazwa została zaczerpnięta z audycji radiowej Henryka Palczewskiego, kolekcjonera i znawcy muzyki niezwykłej. Muzycy zespołu od 2014 roku zapraszają do wspólnego tworzenia muzyki oryginalnej, niemającej nazw, granic oraz wymykającej się wszelkim próbom szufladkowania. Do tej pory w projekcie wzięli udział czołowi artyści sceny muzyki współczesnej oraz free improvisation: Marta Grzywacz, Martin Küchen, Piotr Damasiewicz, Mikołaj Trzaska, Vasco Trilla, Yedo Gibson, Luis Vicente, Peter Orins, Jeremy Ternoy, Ivann Cruz, Ken Vandermark.
Info
Siódma edycja projektu odbędzie się w dniach 8-10 czerwca w sali czarnej Galerii Labirynt w Lublinie. Podczas trzech wieczorów zaplanowano 12 koncertów. Lubelscy muzycy będą tworzyć nową sztukę ze znakomitymi artystami europejskiej sceny free improvisation. Spodziewać się będzie można brzmień szerokich lotów od minimalizmu, duetów, brzmień akustycznych, brzmień gitarowych, etno, kwartetów elektrycznych, eksperymentów akustyczno elektronicznych aż po mocne groovy techno jazzu.
Bilety
Przedsprzedaż:
1 dzień – 40 PLN
3 dni – 100 PLN
W dniu koncertu
1 koncert – 20 PLN
1 dzień – 50 PLN
Działamy niezależnie. Wspierasz działania kupując płyty i bilety na nasze wydarzenia.

Muzyka Ucha Trzeciego vol. 7
Line-up
Galeria labirynt, Lublin, ul. Popiełuszki 5
Środa 8 czerwca
Godz. 19.00
Vasco Trilla (CA) perkusja
Alex Reviriego (CA) kontrabas
Piotr Damasiewicz (PL) trąbka
Grzegorz Lesiak (PL) gitara
Godz. 20.00
Marcelo dos Reis (PT) gitara
Luis Vicente (PT) trąbka
Godz. 21.00
Marcelo dos Reis (PT) gitara
Grzegorz Lesiak (PL) gitara
Maciej Piołun Połynko (PL) gitara
Jan Rabiega (PL) gitara basowa
Godz. 22.00
Łukasz Downar (PL) elektronika analogowa
Marcin Sudziński (PL) elektronika analogowa
Luis Vicente (PT) trąbka
Piotr Damasiewicz (PL) trąbka
Czwartek 9 czerwca
Godz. 19.00
Grzegorz Lesiak (PL) gitara
Vasco Trilla (CA) perkusja
Alex Reviriego (CA) kontrabas
Godz. 20.00
Krzysztof Redas (PL) perkusja
Alex Reviriego (CA) kontrabas
Piotr Damasiewicz (PL) trąbka
Tomasz Piątek (PL) tenor sax
Godz. 21.00
The Dream Team:
Kellen Mills (US) gitara basowa
Dominykas Norkūnas (LT) gitara
Dominykas Snarskis (LT) perkusja
Dovydas Stalmokas (LT) alt i baryton sax
Godz. 22.00
Łukasz Downar (PL) elektronika analogowa
Agu Gurczyńska (PL) wokal
Dovydas Stalmokas (LT) alt i baryton sax
Michał Stachyra (PL) perkusja
Piątek 10 czerwca
Godz. 19.00
Krzysztof Redas (PL) perkusja
Kellen Mills (US) gitara basowa
Dovydas Stalmokas (LT) alt i baryton sax
Aleksandra Kutrzepa (PL) skrzypce
Godz. 20.00
Vasco Trilla (CA) perkusja
Jacek Steinbrich (PL) kontrabas
Jan Michalec (PL) trąbka
Tadeusz Cieślak (PL) tenor sax
Godz. 21.00
Dominykas Snarskis (LT) perkusja
Alex Reviriego (CA) kontrabas
Dominykas Norkūnas (LT) gitara
Tomasz Piątek (PL) tenor sax
Godz. 22.00
Sławomir Księżyc Księżniak (PL) elektronika
Jacek Steinbrich (PL) kontrabas
Maciej Piołun Połynko (PL) elektronika
Dovydas Stalmokas (LT) alt i baryton sax
Jan Michalec (PL) trąbka
Tadeusz Cieślak (PL) tenor sax
Organizator informuje, że wszystkie informacje dotyczące godzin rozpoczęcia poszczególnych koncertów oraz konfiguracje składów mogą ulec zmianie.
Artyści

Luis Vicente
Luis Vicente to portugalski trębacz mieszkający w Lizbonie. Jest bardzo aktywnym muzykiem, grającym w kilku zespołach o różnych koncepcjach – od muzyki całkowicie wolnej po muzykę komponowaną – zawsze prezentując poczucie wolności. Jego dyskografia jest bardzo obszerna. Współpracował z takimi gigantami jak: Carlos Zingaro, Wilbert De Joode, Akira Sakata, Johannes Bauer, William Parker, Hamid Drake, Michael Moore, Roger Turner, Mars Williams, Jorrit Dijkstra, Jasper Stadhouders, Mary Oliver, Paal Nilsen Love, Joost Buis, Tobias Delius, Wolter Wierbos, Frank Gratkowski, Mark Sanders, Olie Brice, Marco Franco, Mette Rasmussen, John Dikeman, Luke Stewart, Alexander Hawkins, Ziv Taubenfeld, Roberto Negro, John Butcher, João Lobo, Hugo Antunes, Valentin Ceccaldi, Seppe Gebruers, Onno Govaert, Théo Ceccaldi. Tworzy również kilka stałych składów: Vicente-Dikeman-Parker-Drake; Vicente-Gebruers-Govaert; Vicente-Trilla; Chamber 4; Vicente-Brice-Sanders; Corda Bamba; Twenty One 4tet; Frame Trio; Clocks and Clouds; Deux Maisons; In Layers; Vicente-Marjamaki; Ziv Taubenfeld’s Full Sun; Fail Better!.

Marcelo dos Reis
Marcelo dos Reis jest jednym z najwybitniejszych gitarzystów nowego pokolenia portugalskich improwizatorów. Cała jego twórczość została szeroko doceniona. Był czterokrotnie nominowany w corocznym międzynarodowym plebiscycie krytyków – El Intruso, w kategorii pięciu najlepszych gitarzystów. Został muzykiem roku 2017 w rankingu magazynu jazz.pl. W 2020 roku został uznany za jednego z najbardziej wpływowych muzyków lat 2010-2020 w renomowanym Free Jazz Blog Collective. Jego specyficzne podejście do gitary stawia go jako jedną z kluczowych postaci portugalskiej sceny muzycznej. Pracuje w zespołach takich jak In Layers, Frame Trio, Open Field, Pedra Contida, in duo with Eve Risser, Miguel Falcão and Luís Vicente, Chamber 4, Staub Quartet oraz Fail Better!! Marcelo organizuje również serię koncertów Double Bill – Concert Series, regularnie pracuje jako kompozytor z zespołem teatralnym Marionet, tworzy muzykę do filmów, prowadzi wytwórnię płytową Cipsela, jest nauczycielem gry na gitarze i dyrektorem Academia de Música CNM. ..... . ........... .. .. . .................................

Vasco Trilla
Vasco Trilla jest niezaprzeczalnym geniuszem, alchemikiem i wizjonerem w swojej sztuce. Zestaw perkusyjny to dla Vasco laboratorium dźwięku. To co robi jest niebywałe, oryginalne i nie ma swojego odpowiednika wśród współczesnych mistrzów perkusji. Jego koncerty solowe brzmią jak symfonia. Trudno opisać słowami jego styl. Trzeba to zobaczyć na żywo. Nagrał ogromną ilość płyt dla najważniejszych światowych wytwórni oraz współpracował z większością najlepszych muzyków na świecie. Mieszka w Barcelonie. ..... ..... .... .. .. .. .. . . . . ....... ... . ......... . .. . . ..... . . . . ....... . . .. . ........ .. . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ................ ..... .... .. .. .. .. . . . . ....... ... . ......... . .. . . ..... . . . . ....... . . .. . ........ .. . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... ..... ..... .... .. .. .. .. . . . . ....... ... . ......... . .. . . ..... . . . . ....... . . .. . ........ .. . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ................ ..... .... .. .. .. .. . . . . ....... ... . ......... . .. . . ..... . . . . ....... . . .. . ........ .. . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ................ ..... .... .. .. .. .. . . . . ....... ... . ......... . .. . . ..... . . . . ....... . . .. . ........ .. . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ................ ..... .... .. .. .. .. . . . . ....... ... . ......... . .. . . ..... . . . . ....... . . .. . ........ .. . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ................ ..... .... .. .. .. .. . . . . ....... ... . ......... . .. . . ..... . . . . ....... . . .. . ........ .. . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... ....... .. .. .. .. ......................................... ... .. .. .......... . . . ...... .. . .. ................... . . .. .............................................

Alex Reviriego
Àlex Reviriego to artysta sceny katalońskiej. Gra na kontrabasie, instrumentach klawiszowych oraz eksperymentuje z elektroniką. Jako kontrabasista, doskonale włada rozbudowanymi technikami i eksploracją brzmieniową instrumentu, brał udział w wielu formacjach muzyki współczesnej, improwizowanej i eksperymentalnej. Jest członkiem m.in. zespołów Phicus, Inhumankind, Ràdium i Möhit. To jeden z najbardziej aktywnych i poszukiwanych muzyków sceny muzyki eksperymentalnej w Hiszpanii. Jego zaciekły i kanciasty styl można usłyszeć w dziesiątkach albumów wydanych w różnych międzynarodowych wytwórniach, a także w różnych oprawach koncertowych. Jest aktywny na wielu płaszczyznach. Od projektów solowych, przez małe formacje po dyrygowanie orkiestrą. Jego wszechstronność pozwala mu odnajdywać się w różnych stylach, takich jak nowoczesny jazz, black metal, współczesna kompozycja czy eksperymentalny folk. Jego solowa praca bada możliwości brzmieniowe kontrabasu bez akompaniamentu, skupiając się na rozszerzonych technikach wydobywania dźwięku. Jego dyskografia obejmuje ponad 20 płyt. ......... .. ............................. ... .. .. .. .........

Piotr Damasiewicz
Piotr Damasiewicz – kompozytor, trębacz, multiinstrumentalista, edukator, podróżnik oraz kurator międzynarodowych platform muzycznych. Oprócz studiów gry na trąbce kształcił się w zakresie kontrabasu, fortepianu, klasycznego śpiewu – w tym chorału gregoriańskiego. Studiował także dyrygenturę chóralną i kameralną, aranżację i kompozycję. W swojej twórczości sięga do języka jazzu, XX-wiecznej muzyki klasycznej, muzyki etnicznej, muzyki najnowszej, w tym europejskiej muzyki improwizowanej i eksperymentu. Współpracował z takimi artystami jak David Murray, Jason Moran, James Carter, Tomasz Stańko, Lotte Anker, Magda Mayas, Phil Minton, Jeb Bishop, Andrzej Bauer, Dave Rempis, Michael Zerang, Paul Nilsen Lowe, Skalpel, Jon Falt, Satoko Fuji, Morihide Sawada, Hans Koch, Joker Nies, Kazuhisa Uhichashi, Rodrigo Amado, Zdzisław Piernik, Per Zanussi, Marcin Masecki, Cezary Duchnowski, Josh Sinton, Betina Wenzel, Wolfgang Reisinger, Eduardo Maraffa, Mathias Muche. Występował na London Jazz Festival, North See Jazz Festival... . Jego dyskografia obejmuje 21 albumów z czego cztery ukazały się w kierującej przez niego wytwórni L.A.S. ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ...........

Kellen Mills
Kellen Mills jest kompozytorem, basistą i multiinstrumentalistą pochodzącym z Seattle w USA. Aktualnie działa i tworzy w Berlinie. W 2020 założył solowy projekt pod nazwą TRYON w którym realizuje się jako twórca kompozycji orkiestrowych. Łączy elementy popu, awangardy, współczesnej kompozycji klasycznej oraz free jazzu i wolnej improwizacji. Obecnie w skład jego zespołu wchodzą improwizatorzy sceny „Echtezeit” oraz znani muzycy jazzowi. TRYON nagrał swój nadchodzący debiutancki album z 16-osobową obsadą. Album zatytułowany „Läuterung” ukaże się w sierpniu 2022 nakładem wydawnictwa Double Moon Records. Projekt TRYON otrzymał granty finansowe od Musikfonds Berlin i DMR oraz występował na kilku legendarnych festiwalach oraz klubach, m.in. Freakshow Artrock Festival, MS Stubnitz, Bflat Jazz Club, Jazzclub Schlot, Progspace Progressive Rock Festival. Kellen Mills był również współzałożycielem i kompozytorem międzynarodowego składu Alex’s Hand, z którym wydał 6 albumów studyjnych, 2 EPki i 2 nagrania koncertowe oraz występował na ważnych festiwalach m.in. Nordhausen Jazz, Zappanale, Burg Herzberg oraz na Muzyce Ucha Trzeciego w 2019 roku.

Dominykas Norkūnas
Dominykas Norkūnas is a guitar player residing in Vilnius, Lithuania. He is mostly active in the fields of experimental rock/noise music, free improvisation and free jazz. His approach is sensitive, yet highly eclectic and performative, blending straight ahead playing with extended techniques and guitar effects, which produce diverse possibilities of colour within his performances. Dominykas, together with his compatriots, composes/plays music for bands such as Kanalizacija, Laivo Troupe, with whom he has played in the bulk of Lithuania‘s jazz festivals and different venues in Lithuania, Poland, Germany, Denmark, Slovenia, Austria, Hungary, Latvia etc. ... . . .. . . . ........ ..... .. ..... .. .. . ......... .................. ... .. .. .. ................ .. .. ..... ......... .. ....... ....... .. .... .......... .... .. ..... .. .. . ......... .................. ... .. .. .. ................ .. .. ..... ......... .. ....... ....... .. .... .......... .... .. ..... .. .. . ......... .................. ... .. .. .. ................ .. .. ..... ......... .. ....... ....... .. .... .......... .... .. ..... .. .. . ......... .................. ... .. .. .. ................ .. .. ..... ......... .. ....... ....... .. .... .......... .... .. ..... .. .. . ......... .................. ... .. .. .. ................ .. .. ..... ......... .. ....... ....... ..

Dominykas Snarskis
Dominykas Snarskis is a drummer who plays jazz, improvisational and academic music, which often mixes with various sub-genres or vague stylistics but maintains an energetic and impulsive manner of playing. The performer finished Bachelor of jazz at the Royal Conservatoire of Scotland, continuing his studies at the Department of Contemporary and Improvisational Music at the Lithuanian Academy of Music and Theater. Most often Dominykas appears with the groups Qark Effect, Artisans, Brave Noises, as well as interdisciplinary art projects and performances organized by the Lithuanian Association of People with Disabilities and other composers. As part of the Scottish music scene, Dominykas has collaborated with the Nevis Ensemble, composers Fergus Hall (The Shores), Rufus Elliot (Hellands Healands), Alex Paxton (Corn-crack Dreams), and has been a member of the Tommy Smith Youth Jazz Orchestra and the TSYJO All-Star Big Band.

Dovydas Stalmokas
Dovydas Stalmokas to pochodzący z Wilna saksofonista altowy i barytonowy. Jego główne zainteresowania to jazz oraz eksperymentalny rock. Studiował na Litwie i we Francji, tworzy w Berlinie. Współpracował z takimi artystami jak: Kenny Wollesen, Dalius Naujo, Mats Gustafsson , Jojo Mayer , Josh Berman, Tim Daisy, Liudas Mockunas, Guillaume Orti, Rasul Siddik , Jef Sicard, Andre Vida, Ingrid Laubrock… .... .. .. .. .. . . . . ....... ... . ......... . .. . . ..... . . . . ....... . . .. . ........ .. . . . .. . . . . ........... ...... .... .... .. .. .. .. . . . . ....... ... . ......... . .. . . ..... . . . . ....... . . .. . ........ .. . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... .......... ................................. .... .. .. .. .. . . . . ....... ... . ......... . .. . . ..... . . . . ....... . . .. . ........ .. . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . .. . ........ .. . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... .......... ................................. ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... .......... ................................. .... .. ..... .. .. . ......... .................. ... .. .. .. ................ .. .. ..... ......... .. ....... ....... .. .... .......... .... .. ..... .. .. . ......... .................. ... .. .. .. ................ .. .. ..... ......... .. ....... ....... .. .... ..........

Aleksandra Kutrzepa
Aleksandra Kutrzepa – skrzypaczka, kompozytorka, założycielka oraz liderka formacji Aleksandra Kutrzepa Quartet. Artystka ma na swoim koncie trzy albumy, jej nazwisko systematycznie pojawia się w podsumowaniach oraz rankingach muzycznych. Skrzypaczka promuje swoją twórczość biorąc udziału w ogólnopolskich i międzynarodowych festiwalach muzycznych, koncertach oraz trasach koncertowych. Jest wielokrotną stypendystką za osiągnięcia artystyczne w dziedzinie muzyki, współpracowała z wieloma artystami międzynarodowej sceny muzycznej. W swojej grze Aleksandra Kutrzepa łączy elementy muzyki współczesnej oraz jazzu. . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ...........

Agu Gurczyńska
Agu Gurczyńska to autorka muzyki i tekstów, eksperymentująca z improwizacją, przetwarzaniem elektronicznym i nowymi formami wokalnymi. Animatorka życia artystycznego i działania konstruktywnego. Współzałożycielka Czułej Obserwacji. . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. .

Maciej Połynko
Maciej Połynko – artysta audiowizualny, badacz możliwości. Pracuje ze światłem,dźwiękiem i video. Tworzy obiekty elektroniczne, jest autorem instalacji artystycznych (dźwiękowych, video i interaktywnych), oraz spektakli teatralnych. Zajmuje się muzyką elektroniczną, improwizowaną i field recordingiem. Jest członkiem kolektywu Mikroelementy i odpowiadał za produkcję muzyczną płyty „Connecting people”. Jego prace były prezentowane m.in w Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie (MOCAK),Galerii Labirynt w Lublinie, Galerii El w Elblągu, Biurze Dźwięku Katowice, Muzeum Woli w Warszawie, Galerii„Tworzę Się” w Szczecinie, Pracowni Sztuki Zaangażowanej „Rewiry” i Muzeum Osiedli Mieszkaniowych w Lubline. Prezentował swoje realizacje i pracował nad projektami artystycznymi również poza granicami Polski, w Anglii, Białorusi, Belgii, Czechach, Francji, Hiszpanii, Izraelu, Japonii, Niemczech, Słowacji i Turcji. Stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2012, 2020) oraz Prezydenta Miasta Lublin (2016).

Jacek Steinbrich
Jacek Steinbrich – muzyk hobbista grający na instrumentach strunowych i klawiszowych. Współpracował i współpracuje m.in. z Cząstki Elementarne, DCMS, TeChytrze, Synchrotrony, Pasożyty, Mikroelementy, Re.mus, Braces Are Beautiful, Ronnie N. Uczestnik warsztatów muzycznych i festiwali w Polsce i za granicą . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .... ... ... ........... . .. . ........ .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ...........

Sławomir Księżniak
Sławomir „Księżyc” Księżniak z wykształcenia jest artystą plastykiem i kulturoznawcą, z zamiłowania muzykiem i grafikiem. Muzycznie związany z takimi składami jak Naczynia, Kontrabelius, Pasożyty, Ultima Ballerina, Babazbeemy, PCK, Szczury, Kurz czy Betanjehu. Był jednym z aktywnych członków nieformalnej grupy Centrum Badania Możliwości gdzie oprócz zaangażowania w projekty muzyczne współodpowiadał za identyfikację wizualną. Sympatyzuje z Fundacją Badania Możliwości. Członek kolektywu didżejskiego Słabi Prezenterzy. Kurator muzycznego cyklu „Peryferia” w DDK „Węglin”. ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ...........

Tomasz Piątek
Tomasz Piątek – saksofon tenorowy – ur. w Łęcznej w 1982 r. Od roku 2005 zamieszkały w Lublinie, absolwent UMCS, saksofonista, aranżer, sideman. Jeden z założycieli lubelskiego Dwootho, zespołu grającego fuzję Bałkańskiego folku, jazzu i rocka, z którym nagrał Space Pressures (Licomp Empik Multimedia/Polish Radio 2010) i koncertował w Polsce i Europie występując między innymi na International Jazz Festival w Comblain de Tour, Jazz, Bez, Jazz na Kresach, R16 Korea. Był członkiem Koolor Squad, z którym nagrał płytę „Pomarańczowa Rewolucja” 2007. Jako sideman zagrał z Comeyah na albumie Na wschód (Fonografika, 2012) oraz z Piotrem Selimem na W rytmie bolero (Dalmafon 2012). Od lat współtworzy Orkiestra Tomasza Momota. Ma na swoim koncie współpracę takimi artystami jak: Słoma i Przedwietrze, Sex Machine Band, Paweł Błędowski i Marcin Różycki. Współtworzy zespół Tatvamasi.

Krzysztof Redas
Krzysztof Redas to pochodzący z Lublina perkusista, sideman i aranżer. Jest aktywnym muzykiem i edukatorem. Poszukując brzmienia realizuje się w różnych formach muzycznych. Na swojej muzycznej drodze miał przyjemność spotkać takich artystów jak: Martin Kuchen, Vasco Trila, Rafał Mazur, Heaven Up, TOC, Marcin Różycki, Ken Vandermark, Marek Andrzejewski, Sex Machine Band, Yedo Gibson, Dwootho, Pitor Damasiewicz, Ewa Szlachcic, Braces are Beautiful, Majka Jeżowska, Christoph Coburger. Do tej pory muzyka umożliwiła mu granie w wielu miejscach na świecie (Niemcy, Francja, Ukraina, Belgia, Bułgaria, Wielka Brytania, Izrael, Japonia) Współtwórca Tatvamasi oraz LSB. .. .. .. ..........

Michał Stachyra
Michał Stachyra – artysta, kurator, edukator, prowokator, inspirator, perkusista. Założyciel Fundacji KZMRZ. Twórca filmów, murali, organizator festiwali, koncertów, spektakli. ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... v..... .. . . . .. . . . . .. . . . . .......... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ...... ..... .. . . .

Jan Michalec
Jan Michalec – lubelski trębacz, od kilkunastu lat uczestniczący w inicjatywach muzycznych związanych z eksperymentami nad improwizacją i łączeniu instrumentów z elektroniką. Współpracuje z wieloma muzykami, zespołami, producentami, a także dj’ami. Grał na licznych scenach klubowych, koncertowych i festiwalowych. Ma na Swoim koncie uczestnictwo w nagraniu ponad 13 albumów...... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... .

Tadeusz Cieślak
Tadeusz Cieślak – saksofonista grający na flecie i klarnecie basowym, muzyk, improwizator, animator wydarzeń muzycznych. Swoją przygodę z saksofonem rozpoczął w 2002 roku w PSM im. Witolda Lutosławskiego w Lublinie. W latach 2012-2016 związany z OMIT Rozdroża, gdzie rozwijał zainteresowanie muzyką improwizowaną. Nie ograniczając horyzontów, poszukuje różnych form muzycznej ekspresji zarówno w surowym brzmieniu instrumentu, jak i jego amplifikacji. Związany z lubelskim środowiskiem Fundacja Badania Możliwości działa też jako organizator wydarzeń (m.in. dwóch edycji Kongresu Aleatorystów). Na przestrzeni lat był członkiem wielu muzycznych inicjatyw o różnorodnych korzeniach gatunkowych. Obecnie współtworzy zespoły Brutah, Mikroelementy, ATT Trio, Sekta Denta.

Marcin Sudziński
Marcin Sudziński – artysta, fotografik, muzyk, eksperymentator, kulturoznawca i pszczelarz. Twórca m.in. projektu NoBody będącego poszukiwaniami w dziedzinie kultury, sztuki, przyrody, świata dźwięków naturalnych i elektronicznych, rejestrowanych na taśmę magnetyczną równie chętnie ze starego radioodbiornika w domku pszczelarskim jak i z wnętrza ula. Żywe, analogowe brzmienia generuje za pomocą urządzeń z linii „organicznych syntezatorów”, reagujących bezpośrednio na kontakt z ludzkim ciałem...... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ...........

Łukasz Downar
Łukasz Downar jest basistą w Tatvamasi oraz współtwórcą, kompozytorem i instrumentalistą Czułej Obserwacji. Jest również Magistrem Przygodą w radiu, organizatorem Sztuki w Kamienicy Cudów, performerem i piłkarz na emeryturze. Stabilny na styku sprzeczności...... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ........... ..... .. . . . .. . . . . .. . . . . ...........

Jan Rabiega
Jan Styrany Rabiega – gitarzysta basowy z Zamościa, od kilku lat mieszkający w Lublinie. Entuzjasta szeroko rozumianej Muzyki, ze szczególnym zamiłowaniem do muzyki alternatywnej i jazzowe

Grzegorz Lesiak
Grzegorz Lesiak to gitarzysta, kompozytor, aranżer, obserwator rzeczy ulotnych i dziwnych. Założyciel zespołu Tatvamasi, pomysłodawca i organizator serii koncertów pod nazwą Muzyka Ucha Trzeciego oraz Wieża Mistrzów.

?
.... ...... . . .. .. . .................. . ...... ......... .................. ......................... .......................... ......... ....... ....... . . ... .. . . .. . . .............. .................................. ............... . . . . . . .. ....... .. . . .. .. .. ................. ....... .... ....... .......... ...... .................... .............................. . .... . .. ...... .. . ...... .. .. .. .. .. . ................. ............ .... .........................
Dźwięk ogarnia Tomasz Kraśkiewicz.
W foyer sali czarnej Galerii Labirynt znajduje się nowa klubokawiarnia W Labiryncie, gdzie można ugasić pragnienie oraz kupić płyty artystów.